Toistaiseksi. En ole tehnyt artikkelia tänne viimeiseeen puoleen vuoteen. Oikeastaan ajatukseni oli, etten tänne enää kirjoittaisi, vaan siirtyisin julkiseen mediaan, mutta kuten voitte edellisistä artikkeleistani arvata, se ei ole tapahtunut ihan niin helposti, kuin olin odottanut.

Mitä minä? Näin hetken radiohiljaisuutta pitäneenä, voin ilolla kertoa, että olen muuttanut pohjoiseen! 750km tänne Jumalan selän taakse, jossa saan rauhassa jatkaa piruiluani. Hmm. Tänään on hyvä päivä. Luonto -koulu odottaa maanantaina minua, ja melkeinpä tukahdun hyperventilaatio/epämääräisenahdistuskohtauksen suomasta ilosta! Mutta ei se mitään. Saan tehdä mitä rakastan, se riittää. Ja kaikki mitä tulee eteen, siitä pääsen myös yli. Stoalaiset aurinkolasit silmille ja tuntematonta kohti.

Kiitos teille kaikille, jotka olette jaksaneet lukea hömpötyksiäni. Se merkitsee minulle paljon. Minä viimeistelen viimeisen, tai toiseksi viimeisen viinilasilliseni, ja valmistaudun kohtaamaan lappalaisia täkäläisessä paikallisessa. Mukavaa alkanutta vuotta ja raikkaita kevään tuulia kaikille.