Mietin tässä vaan. Olen tällähetkellä kotiutunut baarista. Ihan hetki sitten. Serkkuni heitti mut tänne mustangillaan. Hänen Isänsä mustangi. Itse en tiedä autoista mitään, mutta tämä on sellainen muskeliauton tyyppinen, ei niinkuin -70 lukuinen, vaan uudempi. Sininen. Jep.. Sanotaan vaikka, että aika hienot kyydit sillä sai. Teimme pienen maakuntakiertueen. Mutta joo. Hairahduin taas /hiukan aiheesta, josta aikeeni oli puhua. Siitä, miten en ole kirjoitellut tänne noin vuoteen. Se on oikeasti aika hienoa tulla tänne vuoden absentin jälkeen ja nähdä, että porukka oikeesti lukee tätä shaiccea mitä tänne kirjoitan. Kiitokset teille siitä. Tää on ihan kiva paikka vuodattaa kaikkea ylimäärästä mitä ei facebookkiin viitsi laittaa. Enhän mä mikään flippi oo. Enhän? Heh. En oikeen tiä. Tällanen tilanne tuo omat tuskasuutensa. Haluaisin, niinkuin vaan voin, kirjoittaa teille lukijoille. Vaan en tiedä mitä kirjottaisin. Te varmaan haluatte kuulla mun elämästä? Niin mä ajattelisin. Ei siinä paljon kursailemista ole. Vaan ajatuksistakin? No perkele. Tässä melkeen liikuttuu. Älä välitä tästä yksinpuhelusta, se on ihan tervettä välillä. Mutta joo mihin jäimmekään. Runoilua olen miettinyt tässä lähiaikoina melko paljon. Pidän runoilusta. Se on mukavaa. Tosi mukavaa. Sitä, onko se hyväksi, loppujenlopussa onko mikään taide mulle hyväksi, en tiedä. Taiteesta on monia teorioita. Kyllähän se vapauttaa, mutta niin.. Te jotka jotain tiedätte, varmaan tiedätte. Epäilen liikaa, aivan liikaa, siitä olisi elintärkeää melkeinpä päästä eroon, vaan on se vaikeaa kun (luulee) tietävänsä liikaa tai vaihtoehtoisesti on liian vilkas mielikuvitus. Minun tapauksessani sanoisin että molempaa vikaa löytyy. Voiko niitä syyttää ketkä halusivat kaiken tämän tiedetyksi? En minä tiedosta välitä, mutta haluan ilmaista itseni niin että muut pystyy tulemaan tasolleni. Siinä on suuri ongelma. Äh. 

Turhaa kai tämä on. En minä luovuta. En vaan jaksa. Huomenna ehkä lisää. Hyvät yöt tai päivät itse kullekkin.


(Ps. minkä poistan aamulla kunnes jaksan. Oon sätännyt näiden kaikkien tausta/väri/mitäonkaan asetuksien kanssa näin yö kolmeen, enkä jaksa enää välittää jos ne on päin helvettiä. Yrittäkää sumplia. Rakkautta yksi kullekkin jne. Öitä.)