Olen tässä miettinyt ensimmäisen tatuoinnin ottoa. Iso juttu mulle, mutta näillä näkymin se on vain ajan kysymys milloin sen otan. En halua ottaa tatuointia, mikä kuvastaa jotain tiettyä ideologiaa. Olen miettinyt anarkismi -logoa, onhan siinä alkukirjaimeni ja se lähentelee firman logoa. En ole koskaan ollut hirveän hallitusmyönteinen; politiikasta sain siivuni, enkä sinne ole enää palaamassa. Ehkä joskus myöhemmin, kun on enemmän uskallusta.

Lecin kirjan logon haluan johonkin ruumiiseeni. Toinen mikä on, on IF:n logon ääriviivat, Jesterheadin. Nämä molemmat, mutta minne? Sitä en tiedä vielä. Toisaalta minua kutkuttaisi iso liekkimies selkään, mutta onko se liikaa..

 

Kastikkeeksi pohjalle loppusoinnutonta räppiä:

 

Miksi mun pitäis muka katsoa mitä sanon

- et sä voi sitä mun puolesta päättää.

Mul on tahto olla oma itseni aina

etkä sitä multa saa pois korulauseillas.

 

Mua ei kiinnosta mitä ajattelet musta nyt tai huomenna,

vaikka haluaisin et olisin sun mielees.

Vaan se ei ole mun päätettävissä,

teet ihan niinku haluut. Vitut se muille kuulu.