Päiväkirjamerkintä XZYY3445:

Rakas päiväkirja. Tällä viikolla olen ollut uskomattoman reipas. Olen laahannut tärisevän perseeni tatuointiliikkeeseen, ja onnistunut jopa hankkimaan itselleni tatuoinnin. Jipii!

Tänään on ollut suhtkoht tylsä päivä, ja siksi tänne rustaankin. Huomenna olisi lumikenkäharjoitusta, mutta käteni vuoksi päätin, että ehkä on vaan parempi pystytellä kotona. Erinäiset salvat, elmukelmu ja pakkanen nääs eivät kuulemma ole paras combo. Torstaina sitten otan riskin, pakkaan ranteeseen vähän ylimääräistä lämpöä, ja menen luokan kera katsomaan Korouoman jääputouksia. Hiukan niitä olen jo googlesta urkkinut, enkä halua kyllä jäädä niistä mistään syystä paitsi.

On minulla huonojakin uutisia. Olen kauhukseni todennut että perkele, minusta on tullut sohvaperuna. En ole Tv:tä katsonut moniin vuosiin, enkä ole pitänyt antennijohtoa kiinni, mutta täällä eristyksissä siitä maailmasta minkä jätin taakse, en ole oikein löytänyt muutakaan ajanvietettä. Toki olen kirjoja lukenut, nytkin on menossa yksi aikuisten fantasiakirja jonka lainasin eilen kirjastosta, mutta niihinkin tylsistyy. Viime viikolla oli puhetta parin luokkalaiseni kanssa, että saattaisimme mennä jokin viikonloppu baariin lätkimään bilistä, mikä saattaisi olla ihan hauskaa. Hiukan esimakua sainkin siitä viime perjantaina.

En nyt jaksa kirjoitella enempää, ja seuraavaksi uppoudunkin sohvalle tekemään toista kahdesta em. Rakkautta ja rauhaa sinulle sinne, rakas lukijani.